Erkenning

Voor medische en tandheelkundige behandelingen verwacht u de hoogste kwaliteit. 

17

Maar hoe herkent u deze kwaliteit?

Vakmanschap, patiëntgerichtheid, een goede organisatie en logistiek, een juiste prijs-kwaliteit verhouding en zeker ook een langdurige ervaring zijn belangrijke voorwaarden voor een hoge kwaliteit van zorgverlening. Dat de KvPA daaraan voldoet, blijkt uit het feit dat inmiddels duizenden tandartsen al sinds 1985 patiënten verwijzen voor parodontologie, implantologie, prothetiek en halitose.

Het spreekt dan ook voor zich dat de medewerkers van de KvPA voldoen aan de hoogste eisen. Zo zijn de parodontologen erkend door de NVvP, de implantologen door de NVOI, de restauratief tandartsen door de NVVRT en endodontologen door de NVvE. De mondhygiënisten zijn intensief nageschoold in specifieke parodontale behandelingen. Alle zorgverleners blijven up-to-date door voortdurende nascholing in binnen- en buitenland. Al deze kennis en kunde is gebundeld in de KvPA en wordt door de medewerkers uitgedragen door het geven van universitair en post-academisch onderwijs aan studenten, tandartsen en mondhygiënisten. Graag verwijzen wij u dan ook naar de CV’s van ons team.

Zorgverlening in de KvPA wordt ondersteund door een solide cliëntgerichte organisatie. Dat de cliënt centraal staat, blijkt ook uit de faciliteiten die geboden worden, onder andere tijdens het verblijf in onze comfortabele wachtkamer, het persoonlijk contact met de behandelaars en servicegerichte receptiemedewerkers.

Alle inspanningen van de KvPA om kwalitatief hoogstaande zorg te bieden, hebben in 2011 geleid tot de toekenning van het prestigieuze ISO 9001certificaat. Dit certificaat is niet alleen een erkenning voor onze kliniek maar ook een herkenning voor de patiënt van de hoogste kwaliteit! De KvPA spant zich voortdurend in om de kwaliteit nog verder te verbeteren.

zilveren kruis