Wat onze klanten van ons vinden


René Brandt - 05-04-2018


“Dankzij vakkundig werk van dr Rhemrev en assistenten heb ik weer voldoende kauwvermogen teruggekregen na een ernstig defect veroorzaakt door parodontitis. ”

 

.................................................................

 

Marie-Louise Veenekamp - 12-01-2018


“Ik heb een flapoperatie gehad, uitgevoerd door professor Winkel: wat een kundige en lieve man. Een dag later.belde hij me op: hij was nog niet tevreden. Er was toch nog een stukje wat gedaan moest worden vond hij en dus op zijn kosten. Wát een perfectionist! En het is ook nog eens esthetisch dus heel mooi gedaan en weinig pijn! Aanrader!!! Helaas kan ik niet meer dan vijf sterren geven. Voor mij een score 10 voor deze kliniek waar ook de assistenten en de baliemedewerkerrs ontzettend lief en aardig zijn!”

 

.................................................................

 

Constantin - 16-05-2017


“Al jaren zeer goede zorg, ben blij hiermee”

 

.................................................................

 

Anke van de Plas - 03-04-2017


“Super geholpen. Ben zo blij met de restauratie van mijn gebit. Durf weer voluit te lachen!”

 

.................................................................

 

Liv Agthoven - 03-03-2017


“Veel van mijn grote zorgen zijn weggenomen door het deskundige en betrokken team.”

 

.................................................................

 

Aart Stijntjes - 25-12-2016


“Zeer tevreden. Ik heb flapoperaties gehad en implantaten, die nu al weer jaren prima voldoen. ”

 

.................................................................

 

De heer F. P. uit Zoetermeer - 18-03-2016


“Graag wil ik, langs deze onsympathieke weg, aan jullie melden dat ik heel erg tevreden ben over de behandeling die ik op dit moment krijg van Celine.

Het is mijn eerste ervaring in de mondhygiëne en ik moet zeggen dat Celine me niet alleen op mijn gemak stelt (niet echt nodig), maar me ook weet te motiveren met haar kennis en enthousiasme over tandvleesproblemen, hygiene en ragers.

Ik vind het heel prettig om door iemand geholpen te worden die op haar vakgebied een echte nerd is en hoop nog regelmatig bij haar terug te komen.”

 

.................................................................

 

M. de Boer - 18-03-2016


“Zeer professionele en vriendelijke medewerkers, duidelijke afspraken over behandelingen. Behandelingen correct en toegewijd uitgevoerd. Een aanbeveling: muziek/afleiding tijdens de behandeling zou ik op prijs hebben gesteld.”

 

.................................................................

 

F.M. Kortmann - 17-02-2016


“Afgelopen vrijdag 12-2-2016 ben ik voor de 2e maal voor behandeling bij uw mondhygieniste Jolanda Schaapherder geweest.

Ik wil u graag laten weten dat ik uitermate tevreden ben over de professionaliteit en de wijze waarop zij haar werkzaamheden uitvoert:

1. Rustig en/ maar kordaat
2. Vantevoren wordt goed doorgenomen/ gekeken wat er de vorige keer is gedaan + hoe de situatie nu is>>>uitgelegd wat er nu gedaan gaat worden>>>tijdens de behandeling wordt regelmatig gevraagd of het gaat of er een korte pauze nodig is>>>behandeling wordt afgerond.
3. Daarna wordt de tijd genomen om instructies te geven hoe er geflossed en gereinigd moet worden en welke stokers/ragers daar het beste gebruikt kunnen worden.
4. Alles vindt plaats onder het genot van een rustig klassiek muziekje waardoor je ook rustig(er) wordt cq blijft.

Om kort te gaan; u mag zich gelukkig prijzen met zo'n toegewijde medewerkster(maar als patiënt natuurlijk nog meer)!”